Followers

UP n DOWN

Saturday, March 28, 2009 / Posted by Muhammad Danny /

1.04am.. Bilik JAKSA..

Motiff aku ada kat dalam ofis lama aku skang padahal dah mantan??
Haa.. Mcm bese r, selepas turun jawatan, akan amik sket masa tk cari yang baru..
Jadi skang ny, kami yang mantan-mantan ny, hanya memenuhkan bilik ny dari dibiarkan kosong..
[Alasan je sume nyer, padahal nk tgk ASTRO]..

Tadi ak ad chat ngan sum1.. [xyh r cakap sape kot]
Dy ad gak r tegor cara ak blogging..
Ayat2 yg ak guna mungkin akn buat org pkir len..
Hmm.. Ak terima je seadanya..
Mungkin gak ak salah..
Mungkin gak dy xtau kebenaran..
Tapi post ny, bukn tk pertikaikn ap yg ak dh akui tadi..
Tapi kan, ak pasan r..
Sgt2 sush yer tk org tego ak..
N sgt2 sush tk org betolkn ap yg ak buat..

Bukn sebb ak perfect yer..
Tapi ak akui ak ego membuatkn org malas nk tego ak [cm bodo lak kutuk diri sndri]..
Hmm.. Cne ehh nk ubah sume ny??
Ak sndri x tau.. Sebb cm dh serasi ngan benda ny..

Tadi gak ad r sembang ngan sorang Jr ak..
Dy tanya sape penganti ak..
Ak pon tany alik, 'agak2 sape??'
Dy pon jawab, 'cm xde je yg leh gantikn abg, sebb xd yg ikot cara abg..'
Cara abg?? Dy pon jawab 'yg selalu mencapap..'
Ak down sekejap..
Ramai rupenyer yg tau ak sgt2 suke capap.. [ahaks]

K la..
Nak menamatkan entri yg sgt2 x bermotif ny..
Nak balik bilik n sgt2 harap dpt jaring kat bilik..
Dari siang tadi ak kuar, baru nk lik..

Salam.. Sekian..

2 comments:

Comment by putra on April 1, 2009 at 3:16 PM

bro,nk bg pendapat sikit untuk mengubah rasa ego kita..heee
senang je bro..ko just fikir jika ko buat camtu apa yang orang lain rasa..contohnya la ko buat sesuatu pastu ada org tegur ko ckp benda ni tak elok ke apa ker..then ko menegaskan apa yg ko buat tu adalah betul..kalau ko jd org yg tegur ko tu mesti ko pn terasa hati gak ar..ko terima je apa yg org tegur..pastu suka ati ko la nk berubah atau tak..huhu

Comment by Dignity Lonely on April 1, 2009 at 6:25 PM

[putra]
salam.. thanks 4 d comment..
tapi kan.. agak2 la kan, kalu terima tegoran tapi x berubah, ap org akn kata?? hmmm.. cm back to basic jek..

well, ak x betah ap yg ko cakap aw.. tapi just nk gtau xperience ak r..

thanks bro..
btw, page n pics ko sgt2 mantap..

Post a Comment