Followers

SEDEYH TERBAYANGKAN MASA DEPAN

Wednesday, September 23, 2009 / Posted by Muhammad Danny /

6.04am.. Umah..

Alhamdulillah.. Baru je kukuhkan tiang..
Bangun awal kul 4 td sebb smlm tdo kul 9..
Belek2 sket nota Governans tk wat sal Gaza..
Tadi sempat baca blog kawan ak + sedikit sedeyh n sebak.. Huk..

Ak xtau ah ngan kawan2 ak yang len esp dari kolej+ipta len..
Cne senanye korang nyer relationship ngan member2..
Ad xd je ke?? Sehidup semati ke?? Makan mandi tdo skali ke?
Tapi ap yang kitaorg kat Za'ba lalui rasanya cukup berbeza kot..
Sgt2 len tapi xtau cne nk citerkan..

Kitaorg ad mcm2 puak [sila refer puak as sumtin positif]
Semangat assabiah sgt2 kuat + menebal..
Lagi2 kalu ahli sndri kena ngan org luar..
Memang segala serangan balas akan berlaku..

Tapi bila berjumpa, mesti sume ok..
N sume xnak keruhkan keadaan ag..
Cakap je lebat xkan maaf kan bagai..
Tapi alhamdulillah, bila berjumpa mesti sembang + gelak2..

Tapi ny la raya terakhir kitaorg bersama..
Dh la ak x sempat nk berpuasa ngan dorang..
Taun depan sume sibuk kat Kg masing2..
2 la x best dok univ, kawan merata Malaysia..
Memang dapat pengalaman, tapi bila berpisah, sush nk jumpa..

Len kali je ah ak cter ngan betul2..
Ny blog kawan ak yang cter sal side dy..
Sedeyh seyh..

Bawah ny lak gambar2 puak kat kolej ak..
Tapi susur galur je ah..
Ntah sape yang buat..



Salam.. Sekian..

1 comments:

junior on October 26, 2009 at 12:32 AM

korng ni kn, pc2 za'ba,
hbngn korng sgt2 intim,
ksh syg korng amat2 jelas,
kami brbngga dpt pc mcm korng..
pemudah cara..
jgn riso,ukhuwah yg terbina pasti x kn ad akhirnye...

Post a Comment